[ubuntu-dk] Ubuntu CD'er

Sakse Dalum don.s at yodanism.org
Tor Nov 13 18:15:58 GMT 2008

Jeg ved ikke om vi har besluttet en bestemt fremgangsmåde, men det
handler bare om at få overbevist steder, hvor at folk ikke har travlt og
generelt er for at få fat i noget, til at måtte stille CD'er. Hvis man
kommer på det lokale bibliotek ofte, kunne man stille nogle, som folk
bare må tage og så sørge for at "fylde op", når der er ved at være tomt,
men hvis man ikke kommer så tit, kunne man evt. spørge, om biblioteket
ville være interesseret i, at have dem til udlån.

Hvis man ikke har et bibliotek, eller gerne vil sprede Ubuntu mere, kan
man også kontakte hardware butikker eller andre steder, hvor folk der
alligevel er ude for at købe en ny computer kommer.

I bund og grund, handler det om at få folk til at tage Ubuntu CD'en med
hjem - og forhåbentlig installere det.

- Sakse "Don S" Dalum