[ubuntu-dk] Per Kongstad forlader bestyrelsen

Martin Pihl martin at martinpihl.dk
Ons Nov 12 19:47:09 GMT 2008

Hej alle sammen

Jeg modtog desværre en mail den anden dag fra Per Kongstad om, at han
ønsker at melde sig ud af foreningens bestyrelse. Jeg har skrevet lidt
frem og tilbage med Per, og beslutningen står fast.

Baggrunden for Pers udmelding er en utilfredshed med at bestyrelsen
holder for få møder, at der ikke tages nok beslutninger i bestyrelsen,
og at der ikke bliver informeret nok til bestyrelsen om det der sker i
foreningen.

Jeg er ikke enig i hele den kritik, Per har luftet overfor mig, og har
forsøgt at diskutere den med Per, men han fastholder som sagt at trække
sig fra bestyrelsen. Det beklager jeg selvfølgelig rigtig meget.

Det betyder, at vi skal indkalde en suppleant til bestyrelsen, som skal
tages Pers plads. Den første i rækken er Menza, aka Lasse Havelund, som har sagt ja til opgaven.

Der skal lyde en stor tak til Per for den energi han har lagt i Ubuntu indtil nu!

Slutteligt vil jeg opfordre alle til, at hvis de har noget kritik, af
den må vi fungerer på så luft den endelig. Det er ikke sikkert, at den
organisation vi har bygget, er den helt rigtige, og den kan kræve at vi
justerer sådan løbende. Der findes jo ikke rigtig nogen andre
organsationer med samme struktur som vores, så vi har ikke så mange
erfaringer at trække på.

Ligeledes, hvis man ønsker at starte noget, fx rapporteringer, faste
møder eller andet, så skriv også meget gerne her til listen, så vi alle
kan tage stilling til det. Lad endelig være med kun at sende det til mig  ;)

Bestyrelsen vil også snarest mødes for at diskutere vores nuværende situation, samt tage stilling til om der er noget vi skal ændre, og hvad vi gør fremadrettet.

Mvh
Martin