[ubuntu-dk] Ubuntu Live - Hvordan gik det?

Kenneth Nielsen k.nielsen81 at gmail.com
Ons Nov 12 08:46:24 GMT 2008

Den 6. nov. 2008 16.44 skrev Niels Kjøller Hansen <niels.k.h at gmail.com>:

> det

> Jeg synes at det alt i alt var et ganske vellykket arrangement. Der var
> nogle gode oplæg (mit yndlings var Martins 10 styresystemer på 20
> minutter).
>
> Jeg synes at det var godt at oplæggene blev holdt i et auditorie, da jeg
> i Århus fik ondt i nakken af at skulle vride ansigtet halvfems grader
> for at kunne se halvdelen af lærredet - okay det kan også have noget at
> gøre med at jeg sov en lille time på gulvet i toget på vej om
> natten :-). Det kunne være fedt hvis auditoriet havde været lidt mindre
> [...]

Jeg er også enig her, men sagen er vel også den at I så vidt jeg ved sigtede
lidt højere med deltagerantal og det synes jeg er helt fint. Det er vigtigt
at huske at vi når vi låner lokaler højst sandsynligt ikke kan skifte når vi
finder ud af hvor man der dukker op og så vil jeg trods alt meget hellere
være 30 mennesker i et auditorie til 100 end 100 mennesker i et auditorie
til 30 ;)

Noget helt andet er at jeg også savnede en smule hjælp til at finde
auditoriet, det kan vi tage med som en "husker" til næste gang der skal
afvikles noget.

MVH Kenneth Nielsen

Med hensyn til lokalet til installationshjælp og workshops er jeg dog