[ubuntu-dk] Mangelfuld oversættelse

Andreas Wenning mail at awen.dk
Man Maj 5 14:41:00 BST 2008

Jeg skal give en rebuild et skud engang i morgen medmindre nogen skulle
komme mig i forkøbet. Jeg laver det normalt som en cd, hvor alle
sikkerhedsopdateringer og opdateringer fra hardy-updates er med, så
regner med at "integreret" betyder at de er i hardy-updates.

Mvh Andreas
--
Andreas Wenning <mail at awen.dk>