[ubuntu-dk] Mangelfuld oversættelse

Kim Ludvigsen ludvigs at kimludvigsen.dk
Tor Maj 1 22:51:08 BST 2008

Kenneth Nielsen skrev:
> Hej Kim
> Tak for din mail som gør opmærksom på dette problem. Jeg beklager min
> lidt defensive facon tidligere
Helt ok. Som jeg skrev, oversætter jeg selv for MozillaDanmark, og jeg
er derfor kun alt for bekendt med folks "urimelige" krav (urimelige,
fordi man arbejder hårdt og gratis, og så kommer de irriterende brugere
og forlanger mere).
> Der er ved at blive kigget på de oversættelser. Takket være
> *trompetfanfare* Mads P. Rommedahl har vi nu en oversættelse af
> boot-menuen, så nu skal den bare lige læses igennem, rettes og integreres.
Det lyder rigtigt godt. Jeg håber, det også vil lykkes jer at få over
sat de tre hovedmenupunkter i værktøjslinjen. Det er lidt synd, at de
giver indtryk af en manglende oversættelse, når langt de fleste af
undermenupunkterne er oversat.

Kommer rettelserne med i det officielle build, eller i et særligt build
som skal hentes andetsteds?

Mvh. Kim Ludvigsen