[ubuntu-dk] Aktiv

Ole vivaadk at gmail.com
Tir Mar 25 17:42:43 GMT 2008

Hej

Jeg vil gerne være med i udviklingen af ubuntu på en eller anden måde.

Jeg udvikler til dagligt i c# .NET på windows maskiner, så
programmeringsmæssigt er jeg nok ikke den store hjælp, selvom jeg gerne
ville.
Jeg er god til engelsk, så jeg kan hjælpe med oversættelser.

Hvis der på nogen måde skal uddeles CD'er ellere foldere er jeg helt med
sådan noget også.

Jeg er frisk på det hele, hvor jeg kan give en god støtte til udviklingen af
Ubuntu.

Jeg har selv lige installeret den nye Ubuntu i beta, for at være med som
test inden den endelige udgave og har ellers i et halvt års tid rodet en del
med ubuntu 7.10 og 7.04

Hvordan kommer jeg til at bidrage med noget?

mvh
Hans Ole Andersen