[ubuntu-dk] Ubuntu Nordic?

Martin Pihl martin at martinpihl.dk
Man Jul 14 21:04:19 BST 2008

Hej alle sammen

Jeg skrev et indlæg på min blog, hvor jeg spurgte åbent, om der kunne
være en fordel i et nordisk samarbejde. Indlægget kom ikke ud på Planet
Ubuntu som tiltænkt, og i stedet postede jeg indlægget på det norske,
danske og svenske forum.

Jeg har fået en del private henvendelser på det, og der har også været
nogen tilkendegivelser på i hvert fald det svenske forum. Alle
henvendelser har været positive, hvor man har kunne se en fordel i at
dele materiale, samle RSS feeds (en Planet Scandinavia måske?), lave en
fælles IRC channel eller andet. Jeg har bare kastet bolden op, og
eftersøger ideer til hvordan vi i Norden kan få mere gavn af hvad hver
LoCo team laver.

Hermed starter jeg diskussionen på mailinlisten også..! :)

Links:
http://martinpihl.dk/words/ubuntu-nordic (indlægget der startede det)
http://www.ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=29625 (den svenske
forumdiskussion)
http://forum.ubuntu.no/index.php?topic=1279.0 (den norske
forumdiskussion - kun private henvendelser)
http://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=16&t=3272&p=18124 (det
danske)

/Pihl