[ubuntu-dk] ØJLUG-bekendtgørelse Ubuntu 8.04-udgivelsesfest

Martin Villiam Jensen info at blackcave.dk
Tir Feb 5 16:58:30 GMT 2008

Jeps det gør der :D

Hvis nogen er frisk på at give en hånd med, bl.a. det at holde oplæg, så
vil vi blive rigtig glade. Skriv i følgende tråd såfremt man ønsker at
hjælpe med, eller bare har et input til arrangementet:
http://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?t=1899

Og hvis man allerede nu ved at man dukker op til arrangmentet, så synes
jeg da man skal skrive sig på her:
https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/Arrangementer/HardyReleaseParty

Dog en lille rettelse er at det selvfølgelig er Ubuntus officielle
danske LoCo-team der i samarbejde med ØJLUG og Prosa holder i festen. Nu
ved jeg godt at LoCo-teamet af og til går under navnet Ubuntu Danmark,
men navnet ligger noget tæt på navnet på ubuntudanmark.dk