[ubuntu-dk] Linux for dummies

Niels Østergaard Kjær niels at kjaer.cc
Fre Feb 1 15:13:26 GMT 2008

du skal ikke gå efter at pakke filerne ud, men bruge Nero til at brænde
den iso fil du downloader fra ubuntu.
den brændte iso-udgave skal placeres i laptops dvd-drev som du starter
op, derfra kommer en enkel installations menu som du bare følger.

så der skal ikke være en kombination af windows og ubuntu på laptops til
rødderne ?

mvh

Niels K