[ubuntu-dk] IRC

Jesper Jarlskov jesper at jarlskov.dk
Søn Dec 7 10:13:46 GMT 2008

Hey

Jeg kan ikke huske om det har været oppe og vende før, men hvis det har er
jeg ikke sikker på at det blev afklaret.
Hvad har vi af OPs i vores IRC-kanaler #ubuntu-dk, #ubuntu-dk-snak og
#ubuntu-dk-moede ?
Det ses på mange IRC-netværk at folk morer sig med at råbe skædsord, eller
prøver at lave fjendtlige overtagelser af diverse kanaler, det er heldigvis
ikke et problem jeg har oplevet på nogen af vores kanaler. Det er heldigvis
også længe siden jeg har oplevet den dårlige stemning vi før har diskuteret,
så mange tak til alle for at bidrage til en god stemning :-)
Dog synes jeg stadig det kunne være rart at vide hvad vi har af operators,
man kan tage fat i hvis der skulle opstå nogen former for problemer. På den
lidt mere venligtsindede side synes jeg det kunne være rart at vide hvem man
kan tage fat i når der skal ændres topic på kanalerne. Indtil videre har jeg
altid taget fat i ahf når jeg har haft ændringer/tilføjelser til topic. På
trods af at han ikke er tilknyttet foreningen er han den eneste jeg ved kan
lave ændringerne.
Det jeg gerne vil sige med alt det her (ja, der er en pointe :P) er, det
kunne være lækkert med en liste over hvad vi har af administratorer, og hvis
nødvendigt, en gennemgang af hvilke rettigheder folk har.

Jesper Jarlskov