[ubuntu-dk] 2 spørgsmål

Ask Hjorth Larsen asklarsen at gmail.com
Søn Aug 17 23:50:47 BST 2008

Jeg har prøvet at bruge ndiswrapper, og det fungerer for det meste.
Normal internetbrug fungerer som det skal.  Dog kan længerevarende
filoverførsler (f.eks. scp/nfs/smb) gå i stå uforklarligt på den
pågældende computer, og det er naturligt at mistænke driveren for at
være årsagen.

Når det er sagt, så er det rimelig simpelt at få tingene til at
fungere via ndiswrapper, så det er nok et forsøg værd.

Mvh Ask