[ubuntu-dk] 2 spørgsmål

Andreas Wenning mail at awen.dk
Søn Aug 17 22:13:15 BST 2008

Hej Niels

Har aldrig selv prøvet det; men har hørt om flere der har haft held med
at bruge ndiswrapper. Der er langt fra nogen garanti for at det kommer
til at virke ordentligt; men det kan da være et forsøg værd.

Kort fortalt pakker den din windows-driver ind, så den kan fungere som
driver på linux. Hvis du kan lidt engelsk er der en meget udførlig guide
i ubuntu's wiki, som du kan kigge på:
https://help.ubuntu.com/community/WifiDocs/Driver/Ndiswrapper

/Andreas
--