[ubuntu-dk] Surt opstød / Oplæg til debat om oversættelse af programm er

M.P. Rommedahl lhademmor at gmail.com
Søn Aug 17 11:10:17 BST 2008

Jeg har en ting at sige: UNDSKYLD!
Jeg har lige krydstjekket med dokumentationen, og du har ret i det
hele. Det er mig der har kludret i det, og set forkert, og jeg må vist
tilbage og rette meget af den oversatte dokumentation som jeg
tidligere har lavet.
Allesammen, undskyld at jeg har spildt jeres tid fordi jeg så forkert! :(

mvh
mp