[ubuntu-dk] Mangelfuld oversættelse

Andreas Wenning mail at awen.dk
Man Apr 28 21:07:15 BST 2008

Hej

Det er på ingen måde umuligt at genpakke en cd med opdaterede pakker.
Har selv gjort det et par gange, så når problemet er løst og
sprogpakkerne er opdaterede, skal jeg gerne lave en cd, der kan sættes
til download. Hvis det er noget med, at der er nogle ekstra
pakker/filer, der skal med på cd'en er det også noget, vi kan kigge på.
Smid en mail, eller fang mig evt. på ubuntu-dk (awen_).

Og så kan vi jo se frem til at ubuntu 8.04.1 kommer til sommer, den
kommer faktisk til at leve længere end den nuværende live-cd, så kan
helt sikkert betale sig at få bragt det i orden.

Mange Hilsner
Andreas
--
Andreas Wenning <mail at awen.dk>