[ubuntu-dk] Mangelfuld oversættelse

M.P. Rommedahl lhademmor at gmail.com
Man Apr 28 19:36:41 BST 2008

Hej Kim
Jeg ville hjertens gerne oversætte Live-CD'en. Indtil videre har det bare
været umuligt for mig at finde ud af HVOR man gjorde det henne.

Det er altså ikke manglende vilje fra vores side - vi (jeg) ved bare ikke
hvor det foregår henne.
Og har du forslag til andre ting der bør oversættes, så skriv endelig igen -
så tager vi det derfra! Jeg vil gerne hjælpe familien Hansen med at skifte
til Ubuntu, og ja det kræver at Ubuntu er 100% dansk, og det er vi også godt
på vej henimod, og konstruktiv kritik hjælper! Så tak ;)

mvh
mp