[ubuntu-dk] Presse meddelelse om Hardy RP

Carsten Agger agger at c.dk
Fre Apr 11 18:04:30 BST 2008

nogen, der har en mening om det med CD'erne?

Udover computerpressen bør pressemeddelelsen sendes til:

Århus Stiftstidende, Jyllands-Postens Århus-redaktion, MetroXpress'
Århus-redaktion (det sidste er lidt af et long shot, menaltsåå) og Århus
Onsdag.

Nogen, der kan komme i tanker om flere kandidater?