[ubuntu-dk] Presse meddelelse om Hardy RP

Carsten Agger agger at c.dk
Fre Apr 11 11:06:05 BST 2008

> Hejsa folkens.
>
> Det er ved at være oppe over med at få formuleret (og udsendt) noget
> info til pressen om Hardy RP.
> Derfor har jeg oprettet et udkast her.:
>
> https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/HardyReleaseParty/Presse
>
> Det mangler en del tekst, men jeg syntes det er et fint skelet at arbejde
> udfra.
>
> Martin og jeg kigge har aftalt at kigge mere på det i aften ca. kl. 18
> hvor vi mødes i #ubuntu-dk - og vi vil gerne have selskab :)

OK, jeg ved ikke, om jeg kan komme forbi computeren på det tidspunkt.

Hvad med installations-CD'er, i øvrigt? Det siger sig selv, at vi ikke kan
nå at have nogle officielle CD'er, men der skal vel bruges nogle CD'er til
installationsfesten og der måtte måske også gerne være nogle stykker til
uddeling?

Er der nogen, der kan printe CD-labels, så CD'erne kan komme til at se
mere "rigtige" ud?