[ubuntu-dk] Presse meddelelse om Hardy RP

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Fre Apr 11 11:02:19 BST 2008

Hejsa folkens.

Det er ved at være oppe over med at få formuleret (og udsendt) noget
info til pressen om Hardy RP.
Derfor har jeg oprettet et udkast her.:

https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/HardyReleaseParty/Presse

Det mangler en del tekst, men jeg syntes det er et fint skelet at arbejde udfra.

Martin og jeg kigge har aftalt at kigge mere på det i aften ca. kl. 18
hvor vi mødes i #ubuntu-dk - og vi vil gerne have selskab :)

Hvis du har tilføjelser / ændringer så bare gå i gang - wiki'en kan
ændres af alle! Hvis der opstår tvivl om formuleringer eller lignende
så vend det gerne her på listen, eller i irc kanalen så vi alle lige
kan tale om det. Du kan også komme med kommentarer til teksten i selve
wiki koden - bare start med en linje med ## for at skrive en
kommentar.

Mvh.
Søren