[ubuntu-dk] Plakater til Release Party

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Tir Apr 8 13:53:50 BST 2008

Jeg fik indtryk af at PROSA sponsorerende mad og slik - og at der også
ville være adgang til (at købe) sodavand (men ikke øl). Er der nogen
(fra oejlug) der kan be/afkræfte det?

Hvis der er brug for nogle frivillige / aktivister til at stå og sælge
sodavand skal vi også lige have fundet ud af det. Men forhåbentlig vil
nogen fra Oejlug fortælle hvad vi har af muligheder?

Mvh.
Søren