[ubuntu-dk] Temamåned om fri/open source software

Jimmy Merrild Krag jimmy.merrild.krag at mail.dk
Tor Sep 27 16:30:22 BST 2007

Tja... Jeg synes bare du lancerer budskabet med "modspil" forkert. Der
er ikke nogen grund til at gøre et større nummer ud af det end det
egentlig er. Selvfølgelig kræver tiden modspil, men det gør den jo på
den anden side altid. Vi skal også huske at være godt tilfredse med de
ting vi har engang imellem. F.eks. har Nvidia jo også været så flinke at
de har lavet gode drivere til mit gamle Riva TNT-kort selvom det er
udgået længe før de begyndte at kigge på Linux. Tak Nvidia :)