[ubuntu-dk] Retro - afsluttende kommentarer ...

Jesper Saunte us at unte.dk
Man Sep 24 23:04:31 BST 2007

Hej alle

- til Mads

Jeg forstår, at der er tradition for at holde release-parties internt.
Grunden til jeg foreslog at promovere dette er, at det (så vidt jeg kan se)
er den eneste aktivitet Ubuntu-gruppen foretager sig
Samtidig er jeg ret sikker på, at nyhedsaspektet er krævet for at vække
pressens opmærksomhed. Ikke fordi den nye version er så meget bedre end den
gamle, men fordi det viser der er udvikling. Men det kan man jo snakke med
nogle journalister om.

Og så er der lige det med ordet "party" - X antal fyre der snakker
operativsystem - det forekommer mig bare for nørdet

- til Kasper

Jeg lød muligvis noget muggen mht valget af Brønshøj
Men som jeg nu har redegjort for, var valget af Retro ret centralt for mine
planer
Og helt principielt mener jeg, at man skal komme med sine forslag før
IRC-mødet - ellers bliver beslutningerne let ret vilkårlige

Nå, men jeg er nu selv på vej væk -  skal lige afprøve nogle andre ideer

Hvis jeg er hjemme til foråret, tror jeg lige jeg sammenskriver min ide og
lægger den frem i feb.
Hvis der så er nogle der er friske, skulle det være lige til at gå igang med
Så er det også en LTS'er

Hyg jer

Jesper