[ubuntu-dk] Gutsy release-party på Café Retro

Lasse Havelund lasse at havelund.org
Fre Sep 14 20:14:49 BST 2007

Hej allesammen---jeg kunne i den anden tråd <
https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-dk/2007-September/000602.html> se,
at der var mulighed for at afholde et release party d. 18. oktober indtil
kl. 20, og hvis vi skal holde noget i den stil, synes jeg at vi skal få det
planlagt ASAP og få det smidt på wikisiden GutsyReleaseParties <
https://wiki.ubuntu.com/GutsyReleaseParties>.

Som Jesper fra starten nævnte, ville det være en god idé hvis vi får dannet
en solid base for LoCo-teamet, så vi kan få officiel anerkendelse som et
LoCoteam---og jeg synes, at et Gutsy release-party planlagt af LoCoteamet
ville være en ganske god start.

Desuden kunne datoen ikke passe bedre, da den ligger lige midt i skolernes
og gymnasiernes efterårsferie (uge 42).

Så, hvad siger I? Hvem kan overhovedet d.18? Hvad tid skal vi mødes, osv.?

- Lasse Havelund