[ubuntu-dk] Base i København

Jacob Palsgaard jacobpalsgaard at hotmail.com
Ons Sep 12 16:22:14 BST 2007

Hej Venner

Jeg har lige skrevet mit speciale færdigt og vil gerne bruge tid på Ubuntu,
men har problemer efter operation af achillesenen, så jeg er ikke så mobil
(Bor på sydfyn). Det skulle dog være bedre den 18 oktober, men er det ikke
om lidt lang tid. Er det en skrivefejl eller vi I mødes flere gange. Sagen
er at nogle skrive på torsdag, mens andre skriver den 18 oktober (hvor jeg
kan forstå Gusty Gibbon frigives), så jeg er lidt i  tvivl.
I øvrigt, så har jeg et problem med min "Terminal" der altid lukker ned lige
når jeg har åbnet den. Jeg ved ikke om det er meningen!?!?

mvh
Jacob