[ubuntu-dk] Base i København

Kenneth Nielsen k.nielsen81 at gmail.com
Ons Sep 12 12:08:55 BST 2007

Den 10/09/07 skrev Jesper Saunte <us at unte.dk>:

> Hej alle
>
> Hvis loco-teamet i DK skal udvikle sig, vil det efter min mening være en
> stor fordel, hvis vi har et sted man kan mødes og hvor der kan afholdes
> release-parties
>
> Så vidt jeg har kunne se, har det aldrig været muligt at finde et godt
> sted, men her er et forslag
>
> Stedet er Cafe Retro i en sidegade til Strædet i Kbh -
> http://www.cafe-retro.dk/
>
> Det er både rummeligt og hyggeligt
> Det er brugerdrevet, så man kan let lave aftaler med folkene bag
> Det er non-profit - helt i Ubuntu's ånd
> [...]

Hej Jesper
Jeg synes det lyder som et rigtigt godt intiativ. Egentlig fandt vi jo et
sted til sidste udgivelses-fest som vi vist nok også kunne bruge fremover,
men det skader da bestemt ikke at få nogle flere alternativer. Umiddelbart
lyder det også som om at dette her ligger lidt mere centralt. Jeg ville
gerne komme på torsdag men jeg er ikke sikker på at jeg kan nå det, så hvis
jeg ikke når det er der et par ting som jeg håber i kan svare på/ få svar
på. 1) Hvor mange er der plads til? Ikke at det var det store problem sidst
;) men jeg kunne sagtens forestille mig noget højere fremmøde denne gang. 2)
Er der mulighed for at lave computer-præsentationer der? Og sidst men ikke
mindst 3) Hvad koster øllet?
MVH Kenneth Nielsen