[ubuntu-dk] mozilla-plugin

Niels Hansen niels at mboks.dk
Man Sep 10 21:50:13 BST 2007

Jeg har lige installeret Gusty, ubuntu-restricted-extras, mozilla-plugin-vlc
(og afinstalleret totem-mozilla). Nu fungerer dr.dk's nettv uden problemer!
Så let er det altså med Gusty.

Mit eneste problem med VLC's plugin er, at man ikke kan styre afspilningen.
Derfor har jeg tidligere brugt MPlayer's plugin og så vha. mplayer kopieret
streemets adresse ind i VLC. Nu vil jeg lige give VLC-pluginet en chance.

Niels