[ubuntu-dk] mozilla-plugin

Jimmy Merrild Krag jimmy.merrild.krag at mail.dk
Man Sep 10 17:49:42 BST 2007

> Ser godt ud, dog 2 ting jeg ville ændre for Gutsy:
>
> 1. Erstat gaim-guifications med pidgin-guifications (selv foretrækker
> jeg dog pidgin-libnotify, men det er vel en smagssag)
>
> 2. Som beskrevet i bug #99810 (http://launchpad.net/bugs/99810) så er en
> fejl i installationen af mozilla-plugin-vlc som dog nemt kan fikses med
> kommandoen beskrevet i bug-rapporten.
>
> Det plugin som DR anbefaler er jeg ikke så vild med. Jeg syntes det var
> ret irriterende. Jeg holder mig til mplayer/vlc's plugin til Firefox :)
>
> - Michael Budde

Jeg har selv brugt mozilla-mplayer siden Hoary, men kan ikke få den til
at virke i Feisty. Den åbner godt nok noget mediaplayeragtigt noget, men
begynder aldrig at afspille. Det samme gælder når jeg prøver VLC. Nu har
jeg plugin'et inde, og det fungerer. Hvad kan evt. have gjort at det
ikke virkede?