[ubuntu-dk] Base i København

Jesper Saunte us at unte.dk
Man Sep 10 15:33:46 BST 2007

Hej alle

Hvis loco-teamet i DK skal udvikle sig, vil det efter min mening være en stor fordel, hvis vi har et sted man kan mødes og hvor der kan afholdes release-parties

Så vidt jeg har kunne se, har det aldrig været muligt at finde et godt sted, men her er et forslag

Stedet er Cafe Retro i en sidegade til Strædet i Kbh - http://www.cafe-retro.dk/

Det er både rummeligt og hyggeligt
Det er brugerdrevet, så man kan let lave aftaler med folkene bag
Det er non-profit - helt i Ubuntu's ånd
Det har gratis trådløst netværk
- og for det ikke er løgn har de allerede en gæste-pc med Ubuntu

Har lige mailet sammen med dem og vi kan mødes med deres event-koordinator Esther på torsdag kl 17

Jeg ved det er kort varsel, men jeg håber der er andre end mig der har mulighed for at kigge forbi

Første punkt kunne være at booke os ind d. 18. okt

Stedet vil desuden være meget velvalgt til installationsaftener ect

Håber vi ses

Jesper Saunte