[ubuntu-dk] Dr.dk anbefaler automatix

Duncan Lithgow dlithgow at gmail.com
Lør Sep 8 20:47:21 BST 2007

On Sat, 2007-09-08 at 21:24 +0200, Lasse Havelund wrote:
> Skrive til DR.dk; linke dem til tech reporten (nu har jeg ikke linket handy,
> men det skulle være let at finde---check evt. min signatur på
> Ubuntuforums.org [MenZa]) fra Canonical og sige til dem, at de risikerer at
> ødelægge folks maskiner på den måde.
Men før jeg gøre det skal jeg også fortælle dem hvad de skal skrive i
stedet - og jeg kan ikke få det til at virker i Gutsy - så jeg kan ikke
skrive noget om det...

Hvem har styre på streaming tv fra dr.dk med Ubuntu? Er der en som kan
skrive noget ind på
https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/SupportOgDokumentation ?

Duncan