[ubuntu-dk] Post-install på Ubuntu

Kenneth Nielsen k.nielsen81 at gmail.com
Søn Sep 2 15:17:06 BST 2007

Den 02/09/07 skrev Tom Rausner <tom at rausner.dk>:

> Hej !

> "rent"
> kommer
> kigge

> Det var egentlig også det jeg regnede med at gøre. Jeg ville bare høre
> om det kunne undgås, da det giver en del ekstra arbejde...
>
> Tom
>
> Altså det kan det vel principielt godt. Beslutningen er jo din egen. Men
hvis du skal have sat et system op som det er meningen skal køre i rigtig
lang tid synes jeg det er er vigtigt at få startet rigtigt op og i mit
tilfælde betyder det så få halv fuskede løsninger som muligt. I øvrigt kan
man jo sige at der er meget skidt og mange mange rygter omkring Automatix og
det kan være svært at finde ud hvor meget der er rigtigt med en af de ting
der har gået rygter om er at nogle af de modifikationer den laver gør
opgradering til nye versioner af Ubuntu problemfyldte. Hvis det er rigtigt
gør det det jo til lidt af et gamble at bruge Automatix på et system som det
er meningen skal holde i lang tid. Men som sagt der er mange rygter så det
må du vist selv afgøre.
MVH Kenneth Nielsen