[ubuntu-dk] Nedbrud

Carsten Agger agger at c.dk
Lør Sep 1 15:03:24 BST 2007

On 9/1/07, Lasse Havelund <lasse at havelund.org> wrote:
> NEJ. NEJ, NEJ, NEJ. Automatix er farligt for dit system, og det bør
> aldrig nogensinde bruges til hentning af codecs eller andre programmer.
>
> Ubuntus Technical Board har kigget på programmet, og har fastsat at
> Automatix aldrig bør bruges.
>
> Automatix' pakker er dårligt packaged, og har mange andre brister, som
> du kan læse om her:
>
> http://mjg59.livejournal.com/77440.html

Jeg kan godt se de tekniske argumenter for at Automatix kan være
farligt, men ... jeg kan nu ikke lade være med at sige, at jeg selv
har gode erfaringer med det. Check, check, check (ud for det man gerne
vil have), og diverse codecs osv. er på plads.

Måske man kun burde anvende det på en helt frisk installation - eller
måske nogen, som det antydes i indlægget, burde skrive et alternativ.
Måske blot en interaktiv udgave af www.ubuntuguide.org, det skulle
kunne gøre det.

mvh
Carsten Agger