[ubuntu-dk] Sprog i Ubuntu

Jimmy Merrild Krag jimmy.merrild.krag at mail.dk
Ons Okt 24 23:48:37 BST 2007

Har du prøvet at åbne [System > Administration > Sprogunderstøttelse]?
Så plejer den at spørge om den må henter noget mere sprog support, da
det hele ikke kan være på cd'en. Det er en bug som de nok burde få
automatiseret væk. På min maskine (7.04) står der bl.a. Afslut is stedet
for Quit i System-menuen :)

/ Jimmy