[ubuntu-dk] Rimelig skuffende første installation

Kalle Møller lists.ubuntu.com at k-moeller.dk
Ons Okt 17 15:00:15 BST 2007

Jeg ville så lige prøve at installere 7.10 på min "gamle" computer...
Dette indeholder 3ghz amd processor et Radeon 9600 grafikkort samt et
MSI bundkort....

Prøver først med Desktop cden... Jeg når til at vælge Start og
Installer, men så når jeg ikke længere skærmen går i sort

Så prøver jeg alternativ cden - den i sig selv gjorde det samme, så
ændrede jeg vga til den laveste opløsning (da jeg havde en ide om at
det var problemet) vupti jeg kom ind til installationen.

Den kører jeg så igennem fint, og første gang jeg så starter maskinen
op, når jeg at se Ubuntu Loader Stangen - kalder jeg den.. Så kommer
baggrundsbilledet og musen... Og så ikke mere...

Nogen der ved hvordan jeg kan sætte noget logning something til så jeg
kan se hvad der går galt. ????

(Skærmen er en 15" TFT skærm der vist kan klare en 1024 * whatever)

Jeg har overvejet at prøve server installationen, for at se om dette
virker - gider bare ikke at brænde en cd mere.

Mange tak for jeres hjælp :)

--

Med Venlig Hilsen

Kalle R. Møller