[ubuntu-dk] Zepto bærbar...

Thomas Domingo Dahlmann domingo at domingo.dk
Ons Okt 17 10:23:49 BST 2007

Ja, det var med næsten tårer i øjnene jeg læste det ;ø).
Derfor sendte jeg dem også en mail, hvor jeg roste deres initiativ. Det
synes jeg også I andre bør gøre, for at holde dem til ilden og vise det
betyder noget.

/Thomas
Registered Linux user number 411788
http://wiki.lnxgeek.org
"Did you remember to pay your Redmond taxes?"