[ubuntu-dk] Tre udfordringer til Linux

Michael Hastrup Bendsen michael.bendsen at tele2adsl.dk
Tir Okt 16 19:42:40 BST 2007

Joergen Ramskov skrev:

> Hehe, kender det godt :)
> Jeg nyder også at jeg virusser osv. ikke bider på mig :)
>
> Jeg supporterer mine forældres PC og min søsters, begge kører Windows XP.
> Det jeg har gjort er følgende:
> 1. Automatiske opdateringer er slået til
> 2. Firewall er slået til
> 3. AV-software kører og bliver automatisk opdateret.
> 4. De bruger Thunderbird som mailklient og Firefox som browser.
>
> Det har kørt i efterhånden lang tid uden problemer.

heh yep min mor kører osse xp og jeg punker hende i øjeblikket til at bruge firefox,
hun har lige haft 4 dage hvor explorer hvor hun ikke kunne komme på nettet, jeg bad hende om at prøve at starte FF op.
den gik på uden problemer altså en eller anden fejl i ie.
hun fik en update til net framework i går der fik ordnet problemet, :-)
sååweee, men selvfølgelig er der jo osse fejl i firefox engang imellem,
men har aldrig været ude for ikke at kunne gå på nettet med firefox da
Mvh Michael Hastrup