[ubuntu-dk] Tre udfordringer til Linux

Kristian Houlberg Øllegaard kristian at oellegaard.com
Tir Okt 16 17:09:14 BST 2007

Hej Søren

Det ville passe godt ind i en kontorsuite, men det behøver ikke nødvendigvis
være dem, det kunne også være nogle andre.

Jeg ved godt i alle sammen siger Evolution, men der er lang vej til Outlook,
som (om i vil det eller ej) er det mest brugte mailprogram for erhvervsfolk.

Med Venlig Hilsen
Kristian Houlberg Øllegaard
+45 41 40 04 11
kristian at oellegaard.com