[ubuntu-dk] Tre udfordringer til Linux

Joergen Ramskov joergen at ramskov.org
Tir Okt 16 15:32:30 BST 2007

Quoting Michael Hastrup Bendsen <michael.bendsen at tele2adsl.dk>:

> Jo jeg forstår godt at det er sådan, ;-) MEN, stadig i dag hvis man
> installerer ms-produkter på sin mac,
> så begynder vira-stimen at vælte ind det siger lidt om ms,
> jeg er bare blevet træt af ms ustabile programmer og system, men men men,
> det VAR nu heller ikke et angreb på nogen måde hvis det lød sådan,
> trængte bare til at komme af med noget damp :-P

Hehe, kender det godt :)
Jeg nyder også at jeg virusser osv. ikke bider på mig :)

Jeg supporterer mine forældres PC og min søsters, begge kører Windows XP.
Det jeg har gjort er følgende:
1. Automatiske opdateringer er slået til
2. Firewall er slået til
3. AV-software kører og bliver automatisk opdateret.
4. De bruger Thunderbird som mailklient og Firefox som browser.

Det har kørt i efterhånden lang tid uden problemer.

--
Joergen Ramskov

Det tager kun fem minutter at handle i Fakta, men det er både hurtigere og
billigere at plyndre en Irma-butik.
Ungdomshusets Venner
[ATS @ Politiken.dk]