[ubuntu-dk] Hvem kommer på torsdag ?

Joergen Ramskov joergen at ramskov.org
Tir Okt 16 09:55:28 BST 2007

Quoting Kenneth Nielsen <k.nielsen81 at gmail.com>:

> Hej allesammen
> Jeg er klar over at denne her er den anden mail af typen men der var ikke så
> meget respons på den første, så kan vi ikke lige få den endegyldige
> håndsoprækning for hvem der har tænkt sig at komme ind på Retro på torsdag?

Kommer ikke - når de får bygget den kattegat bro med magnettog så det
tager <1 time, så skal jeg nok dukke op :p

For at få gøre flere bekendt med det næste arrangement, så vil det nok
være en ide at annoncere det nogle flere steder. En oplagt mulighed
ville være announce at opensource.dk og jeg tror da også det er
sandsynligt at sslug kunne overtales til at udsende det på
sslug-announce at sslug.dk

God fornøjelse!

--
Joergen Ramskov (Pointwood)

Det tager kun fem minutter at handle i Fakta, men det er både hurtigere og
billigere at plyndre en Irma-butik.
Ungdomshusets Venner
[ATS @ Politiken.dk]