[ubuntu-dk] Tre udfordringer til Linux

Lasse Havelund lasse at havelund.org
Tir Okt 16 09:41:16 BST 2007

Jeg kan sagtens følge dig---Office er skam et kvalitetsprodukt uden
lige, og jeg har fuld respekt for det produkt, som Microsoft har lavet.

Og som svar på dit sidste spørgsmål; såvidt jeg ved, er det det som
Søren her på listen laver med linux2go.dk; support, udvikling,
rådgivning, undervisning og hardwaretest. Jeg vil dog ikke hænges op på
det. :)

- Lasse Havelund (MenZa)