[ubuntu-dk] Tre udfordringer til Linux

Kristian Houlberg Øllegaard kristian at oellegaard.com
Tir Okt 16 09:32:46 BST 2007

Hej Lasse

OpenOffice er bestemt brugbart, men det kunne dog være lækkert hvis man
(nemt) kunne hive sin MS ordbog med over.

Jeg kan godt huske da Vista/Office 07 kom ud - vi mærkede præcist det samme.
Det skal dog også siges at MS har valgt at teste Office før det kom ud - i
modsætning til vista :-) Det beviser lidt at MS godt kan lave kvalitet, det
mener jeg faktisk Office pakken er. De er dog bedre til det modsatte...

Jeg har i øvrigt snakket med en der arbejder med IT i en større dansk
virksomhed. Han ville gerne skifte til Ubuntu, men han ville have Office
med.

Men! Hvis OpenOffice nu lavede en mailklient, der slog Outlook, som tilmed
kunne installeres på både Windows og Linux - så ser det helt anderledes ud!
Så kan brugerne vende sig til det nye mailprogram i Windows, og når de så
alligevel kun bruger OpenOffice kan de skifte. Anyway, bare en idé.

Lige et spørgsmål til sidst: Er der egentligt nogle i DK der tilbyder hjælp
til konvertering, samt opsætning og installation af Linux?

Med Venlig Hilsen
Kristian Houlberg Øllegaard
+45 41 40 04 11
kristian at oellegaard.com