[ubuntu-dk] Café Retro d. 18/10-07

Kenneth Nielsen k.nielsen81 at gmail.com
Søn Okt 7 21:14:52 BST 2007

> Jeg synes umiddelbart at Retro er et udemærket sted, og med en filosofi
> der falder godt i tråd med Ubuntu og 24,- for en flaskeøl er ikke
> alverden (hvor mange påtænker folk at drikke?!)

:D hmm tja altså der er jo et tal for hvor mange jeg _påtænker_ at drikke og
så et helt andet for hvor mange der står på de dankort boner jeg gør op
dagen efter *G*. Nej det er gas nu er det jo trods alt en torsdag.

Jeg har nok ikke så meget styr på rigtige priser fordi jeg som regel tager
på studenterbarer og der er prislejet som regel et andet. Så hvis det er
prislejet så synes jeg det lyder som en god ide med Retro.

Det næste punkt er, at jeg jo ikke er over 18 just yet. :)

Sodavand koster 18,- *G*

Kenneth Nielsen