[ubuntu-dk] Café Retro d. 18/10-07

Michael Hastrup Bendsen michael.bendsen at tele2adsl.dk
Søn Okt 7 19:03:19 BST 2007

Hey!

Jeg er osse frisk på retro, netop fordi retro er et hyggeligt sted og osse på grund af deres eksistensgrundlag.
men er da åben for idéer, har ikke rigtig styr på de forskellige pub'er i indre by, Har dog haft  :-)
forresten så er der jo osse Selenas http://www.cafeselina.dk/  som osse er et hyggeligt sted
Mvh Michael Hastrup Bendsen (MikeDK)