[ubuntu-dk] Café Retro d. 18/10-07

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Søn Okt 7 18:22:59 BST 2007

søn, 07 10 2007 kl. 19:09 +0200, skrev Kenneth Nielsen:
> Jeg vil helt sikkert gerne med ind og have en øl. Men hvis det kun er øl vi
> mødes for kunne vi måske få et par andre forslag på bordet omkring
> hvorhenne. Der må være andre steder i det indre københavn hvor man kan få øl
> og måske et sted hvor de er lidt billigere.
> \Kenneth Nielsen

Jeg synes umiddelbart at Retro er et udemærket sted, og med en filosofi
der falder godt i tråd med Ubuntu og 24,- for en flaskeøl er ikke
alverden (hvor mange påtænker folk at drikke?!), og man kommer nok ikke
så meget længere ned hvis det skal være i indre København. Broerne,
måske.

Men ja, selvfølgelig er der andre steder Wall Street Pub på Christian IX
gade (wallstreetpub.dk). Der koster flaskeøl også 24,- men lige præcis
torsdag er der dobbelt op på flaskeøl, og de koster i realiteten kun
12,-. Jeg kan dog sige ud fra personlig erfaring at
civilisations-niveauet derinde også er derefter. Skal vi på broerne, så
er jeg ganske glad for McKluud på hjørnet mellem Öehlenschlagergade og
Istedgade (guldøl 20,-).

Hvis folk har andre forslag, så kom dem i tråden - men indtil videre, så
stemmer jeg på Retro.

mvh
Niels