[ubuntu-dk] IRCMøde6 d. 7 oktober

Michael Hastrup Bendsen michael.bendsen at tele2adsl.dk
Lør Okt 6 13:58:46 BST 2007

skal lige siges, der mangler noget i dit link til wiki Lasse.

https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/M%C3%B8der

sådan sku der ha ståetdet eneste der stod i min modtaget mail, var efter
DanishTeam/M%C3%
men det er helt iorden, men kan jo være andre der ikke lige ka finde
frem til rigtige side.

Mvh MikeDK (Michael Hastrup Bendsen.

BTW kommer i morgen selvfølgelig.