[ubuntu-dk] Referat af IRC møde nr. 2 i det (stadig uofficielle) danske loco team.

Duncan Lithgow dlithgow at gmail.com
Søn Maj 20 19:02:32 BST 2007

On Sun, 2007-05-20 at 17:40 +0200, Søren Bredlund Caspersen wrote:

>  * IRC Møder
>   * Møde frekvens - hvor ofte skal vi holde møder?
>
> Alle var enige om at der var gået for længe siden sidste møde. En møde
> frekvens på 30 - 45 dage er målet.
>
>   * Næste møde. Aftale dato / tidspunkt for næste møde. Sætte navn på hvem
> der indkalder, laver dagsorden osv.
>
> Søren står for at indkalde til næste møde (omkring d. 30. juni - der kommer
> en afstemning på wiki'en ligesom til dette møde).

Tillykke med et godt møde og nogle gode fremskridt!

Vedrørende møde, og mødefrekvens. Jeg er stor tilhænger af at man ved på
forhånd hvornår den næste møde er. For eksempel var jeres møde den 3.
søndag i monaden. Jeg vil forslår at man siger at de bliver den dato
medmindre der kommer gode grund til at ændre det.

Det var min tanke, alt andet ser fint ud synes jeg.

Mvh Duncan
PS. Er der andre som synes at man burde kunne bruge flere ordbøger i
evolution uden at instalér flere sproger for hele systemet?
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/evolution/+bug/115845