[ubuntu-dk] Udbred Ubuntu via aftenskolerne

Jesper Saunte us at unte.dk
Tor Maj 10 22:47:05 BST 2007

Hej Daniel

Der er tale om almindelig timeaflønning (typisk ret høj da den inkludere
forberedelse)
Udgifter til materialer betales normalt af kursisterne (skal selfølgelig
være beherskede, men det skulle næppe være noget problem)

Men ring og snak med den nærmeste skole hvis du er interesseret. De er kun
interesseret i at vide hvad der rører sig

Mvh

Jesper