[ubuntu-dk] LinuxForum nærmer sig

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Fre Mar 2 10:19:50 GMT 2007

Hej alle

Så er layoutet til folderen rettet mod brugeren færdigt. Det er ikke den
store kreativitet jeg har lagt for dagen.

http://kjoller.eu/stuff/BrugerFolder.pdf

Jeg færdiggør virksomhedsfolderen i eftermiddag, men nu vil jeg smutte
hen forbi arktitekt-skolen for at se til hvordan det går med
virksomhederne for den billet jeg har fået af min arbejdsplads. Og så er
der jo gratis mad.

Hvis nogen vil have fat i mig i løbet af dagen (jeg tænker rettelser,
koordinering, underholdning i aften (værtshuse) eller andet), så kan man
ringe eller SMS'e på 51 94 26 63.

Jeg glæder mig rigtigt meget til i morgen, også selvom koordineringen er
blevet lidt panisk her til sidst.

Hvis nogen skulle være bekymret i forhold til urolighederne på
Christianshavn, så kørte jeg ad Torvegade i går aftes omkring kl. 23.00.
Bortset fra 5-6 forkølede glarmestre og en udbrændt bil i midterrabatten
virkede det temmeligt fredeligt.

Vi ses i morgen!

mvh
Niels