[ubuntu-dk] CD uddeling

Kenneth Nielsen k.nielsen81 at gmail.com
Søn Jun 17 22:29:34 BST 2007

Hejsa allesammen

Jeg synes det lyder som en rigtig god ide forudsat at det bliver gjort på
den rigtige måde. For det første synes jeg at man bør sætte noget op (ala en
stand) og lade folk komme hen hvis de er interesserede i modsætning til at
henvende sig til folk. Specielt fordi jeg mest at alt selv får lyst til at
slå ihjel når folk henvender sig til mig på gaden ;)
Derudover kan man sige at uddele til venner og familie er en rigtig god ting
men det har en begrænset effekt, nemlig når der er ikke er flere venner
eller familie man ikke enten har fået med på vognen eller har drevet til
sindssyge ved at blive ved med at plage, derfor mener jeg at denne slags
begivenhed er en god mulighed for at komme ud til flere mennesker.
Den næste ting jeg synes er vigtig, er hvad der siges. Det er der
selvfølgelig snakket om tidligere, med at overveje mulige spørgsmål og svar.
Blandt andet synes jeg at det er supervigtigt at hoved argumentet hvorfor
folk skulle prøve/skifte til Fri Software ikke er, at det er fordi det er
gratis, men i stedet at der ligges vægt på at det er ... Fri Software
hvilket vil sige at man som bruger har væsentligt flere rettigheder omkring
softwaren end med kommercielt software.

Jeg vil gerne deltage i sådan et arrangement på selve dagen (inklusiv
selvfølgelig forberedelsestid til at læse den dertil indrettede Q&A) men har
ikke mulighed for at deltage i planlægning.

Derudover vil jeg lige til sidst sige at jeg har 10 cd'er til puljen hvis i
kommer til at mangle ;)

MVH Kenneth Nielsen