[ubuntu-dk] CD uddeling

Daniel Skov Klejnstrup danielklejnstrup at gmail.com
Ons Jul 4 01:04:16 BST 2007

Ja, jeg tænkte det software vi skal demo'e (men også basale elementer, til
når folk vil prøve "hands on") - Det skal vi have på plads ret snart...

Det er ikke usandsynligt at der går mindst en måned før en god lejlighed
byder sig... (et arrangement hvor der er _mange_ mennesker i gågaden)

...jeg ved det ikke! - Lad os i det mindste ikke "udgive en beta"... Lad os
få det hele stykket sammen, og se hvad klokken er blevet, når vi er nået så
langt... :)

Selve computerne er den mindste del... IMHO!

/Daniel