[ubuntu-dk] Ubuntu-dk kommer med på LinuxForum 2007

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Tir Jan 30 06:49:34 GMT 2007

Hej alle

Jeg har lige fået e-mail om at Ubuntu-dk har fået tildelt en stand på
LinuxForum2007. Til en stand hører følgende:

1 lille bord
4 stole
3 fribilletter til 'personale'.
1 220 V stik
Wireless dækning

Pladsen er sparsom, så vi skal lige have godkendt evt. ting vi skal have
med.

Vi kan sætte brugegruppestanden op i disse tidsrum:

Fredag d. 2. marts kl. 16.00-17.00 eller
Lørdag d. 3. marts kl. 8.00-9.00

Navnene til fribilletterne skal sendes til Koordinationsgruppen inden d.
12. februar. Jeg foreslår at vi tager det op på mødet på søndag (kl. 11.30).

Hvis I har nogen spørgsmål så skriv dem til mig, så vil jeg svare eller,
mere sandsynligt, sende dem videre til LinuxForum-folkene.

mvh
Niels Kjøller Hansen