ubuntu-dk Linuxforum?

Niels Hansen niels at mboks.dk
Tor Jan 18 07:55:26 GMT 2007

2007/1/17, Niels Kjøller Hansen <niels.k.h at gmail.com>:

> Jeg er klar på en stand, og har fri fredag d. 2. Derudover har jeg for
> nyligt gjort julerent i mit kælderrum på Amager, så der burde være
> klart. Skal jeg tjekke i Canonical hvad de kan/vil sende os som
> uofficielt LoCoTeam? Ellers kan jeg printe 'gratis' a3 og a4 (i
> farver) på mit ene studiejob, og vi burde kunne skaffe Dapper og med
> lidt held Edgy-CD'er.
>
> Jeg skriver lidt mails rundt i aften. Hvem er interesseret i at
> bemande standen? Jeg hjælper som sagt gerne til.

Jeg vil da godt være med til at bemande en Ubuntu stand. Jeg har ikke den
store tekniske indsigt, men har da brugt Ubuntu i snart to år - jeg kan være
et eksempel på, at man som almindelig studerende på en noget så uteksnisk
uddannelse som scient.adm kan få masser af gavn af Ubuntu.

Bare sig til hvordan det kommer til at foregå - jeg kan da også godt være
med til at planlægge lidt.

Mvh, Niels

mvh